Почивки по света Турция, Мармарис Често задавани въпроси за почивка в Турция

Често задавани въпроси

 

за почивка в Анталия

   

1. Каква е разликата в цените за ранни записвания и стандартните цени?

Цените на хотелите за ранни записвания са с 15-25% по-ниски в сравнение със стандартните цени. Всеки хотел дава различно намаление за ранни записвания.

2. Защо да бързам да се записвам с офертите за ранни записвания?

Защото ще спестите пари (около 20% от цената на почивката си) и ще си гарантирате желаното от Вас настаняване.

3. Защо на няколко пъти се удължава срокът за ранни записвания?

Удължаването на срока за ранни записвания зависи единствено и само от хотелите. В зависимост от резервациите и попълването на местата, те решават дали и с колко да се удължи срокът за ранни записвания.

4. Защо има разлика в цените за ранни записвания за един и същи хотел през февруари и през март?

Хотелите променят цените си за ранни записвания средно на всеки 2 седмици, като по правило цените вървят нагоре. В редки случаи някои хотели задържат цените си без промяна за целия период на ранните записвания.

5. Има ли ограничения в офертите за ранни записвания?

Единствените ограничения са свързани с авансовото и пълното плащане, което трябва да се извърши съгласно офертата, обикновено при резервация се плаща аванс от 150 евро на човек (за самолетните почивки) или 100 евро на човек (за автобусните), а доплащането до пълната сума е в рамките на определения срок по офертата. Не се допускат смяна на имена, тип настаняване, хотел и др. В случай, че това се наложи, се прилагат стандартните цени.

6. Мога ли да анулирам направена резервация и при какви условия?

Анулирането става, съгласно договора, който ще подпишете. В зависимост от периода, който остава до пристигането, анулирането става без неустойка или със съответен процент.

 

7. Какви документи се подписват при резервация?

Когато изберете хотела за Вашата почивка, ще подготвим договор и фактура за плащането. Малко преди пътуването ще Ви предоставим т. нар. травел пак, или пакет от документи, необходими Ви за самото пътуване. Самолетните билети са електронни, т.е. когато се явите на летището на гишето за check in Ви трябва само паспорта, с който от списъка на пътниците за съответния полет, ще Ви бъде издадена бордна карта.

8. Не ми е удобно да Ви посетя в работно време, за да избера хотел или да подпиша документите. Има ли алтернативи?

Ние сме мобилни и сме на Ваше разположение в удобно за Вас време и място (на територията на София). Ще Ви консултираме по телефон и/или по мейл, за да направите своя избор и ще Ви посетим за оформяне на документите и подписване на договора. Предпочитаме плащанията да се извършват по банков път, но ако това е неудобно за Вас, ще подготвим платежно нареждане и ще внесем парите от Ваше име. Напоследък този начин на работа е все по-предпочитан от клиентите и мобилността стана отличителна черта на нашия екип.

9. Защо да избера вашата агенция?

Защото работим без надценка, с ясни и прозрачни условия. Познаваме добре почти всички хотели и можем да Ви дадем конкретна информация, която да Ви помогне при избора. Не е нужно да губите време да идвате при нас, ние ще дойдем на среща в удобно за Вас време и място (в София), дори и през почивните дни. Работим бързо и ефективно и няма да Ви губим времето, отговаряме бързо на мейли и винаги връщаме пропуснати обаждания. Ако желаете, ще Ви изпратим на летището или от пункта за тръгване на автобусите, за да сте спокойни, че Вашето пътуване ще започне без проблеми и напрежение. Ще Ви дадем съвет и консултация, дори и да не станете наш клиент.

 

Ако имате други въпроси, чиито отговори не виждате тук, обадете ни се на 02/427 12 55; 0884 193 655  или ни пишете на Адресът на е-пощата e защитен от спам ботове. Нужен ви е javascript, за да го видите. .

 

All rights reserved © 2011 Vanilla Travel Ltd. www.vanillatravel.bg